Universitat Rovira i Virgili

Altres activitats

Agenda i activitats

Teatre

Insania. 11 cuadros poéticos para una sola Cuerda

Aula Magna Campus Terres de l’Ebre (Av. Remolins, 13, Tortosa) Google Maps

19:00 h

El dijous 9 d'octubre, l'actriu i directora Fuensanta López presenta Insania. 11 cuadros poéticos para una sola cuerda, un monòleg performatiu que combina teatre, poesia, música i arts visuals per explorar la salut mental, el paper de la dona i la força transformadora de l'art.

L'espectacle recorre diferents veus femenines de la dramatúrgia clàssica universal i personatges contemporanis que l'autora ha interpretat al llarg de la seva trajectòria. Concebut com un exercici d'improvisació, el públic hi té un paper actiu: mitjançant unes cartes, decideix l'ordre d'aparició dels personatges.

L'obra es completa amb poemes escrits per Fuensanta López, projeccions de dibuixos realitzats per alumnat de l'Escola d'Art i Disseny d'Amposta (ESARDI) i un acompanyament sonor en directe a càrrec de Josep Vidal al piano, amb efectes electrònics.

Insania és un joc de llenguatges escènics on la ficció i l'autobiografia es fonen per parlar de la por, la identitat i la capacitat de l'art per generar sanació i creixement, tant individual com col·lectiu.

Organitza el Campus Extens de la URV a Tortosa amb la col·laboració de l'Ajuntament de Tortosa i la Diputació de Tarragona.


Comparteix

Teatre