Altres activitats

Agenda i activitats

Xerrada ‘Una altra mirada de les Terres de l'Ebre’_ Tortosa

Aula Magna del Campus Terres de l’Ebre de la URV (Av. Remolins, 13 – 15. Tortosa), a les 18:00 h.

Xerrada a càrrec de Gerard Mora Lopez, professor del Departament d'Infermeria. Campus Terres de l'Ebre del a URV, en el marc de les activitats de les Aules d'Extensió Universitària per a la Gent Gran.

Aquesta activitat està organitzada pel Campus Terres de l'Ebre de la URV i compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Tortosa i la Diputació de Tarragona.

Les Aules d'Extensió Universitària per a la Gent Gran és un projecte social engegat per les principals universitats catalanes que busca donar una sortida a les inquietuds culturals de la població d'un territori. La URV, dins la seva política de participació cívica, és conscient de la importància de la seva relació amb l'entorn social i per això hi participa de ple. A més, vol ajudar a donar una alternativa al temps de lleure dels principals implicats i protagonistes de la iniciativa, propiciant que estiguin al dia de nous coneixements en àmbits molt diversos i sobre els quals manifesten interès.