Altres activitats

Agenda i activitats

Concert del Quartet Gerhard al campus Terres de l’Ebre de la URV

Aula Magna del campus Terres de l’Ebre de la URV, a les 19.30h

Concert quartet de corda, interpretat pel Quartet Gerhard, guanyadors de nombrosos premis a nivell nacional i internacionals i tot un referent en la música de cambra

El Quartet Gerhard respon sense dilacions a la pregunta de per a què existeix l'art. El seus quatre integrants deixen a banda qualsevol element accessori i es dediquen, amb certesa i devoció, a servir la millor música incloent una intel·ligent tria del repertori contemporani, per a explicar-nos, sense paraules, el seu sentit o, com a mínim, per a posar-nos cara a cara en les millors condicions possibles que ofereix l'experiència en directe d'un concert, davant del misteri de l'art.

Inscripcions: enviar correu a cte.direccio@urv.cat i al telèfon 977464001 (matins)
Inscripció gratuïta
Hora: de 19.30h